شرکت توسعه فرا دانش آی تک

رسیدن به موفقیت و رشد را از طریق تولید محصولات در سطح استانداردهای جهانی دنبال می نماید و نسبت به محصولی که تولید می‌نماییم پاسخگو می‌باشیم.

شرکت توسعه فرا دانش آی تک

رسیدن به موفقیت و رشد را از طریق تولید محصولات در سطح استانداردهای جهانی دنبال می نماید و نسبت به محصولی که تولید می‌نماییم پاسخگو می‌باشیم.

شرکت توسعه فرا دانش آی تک با توجه به شناخت مناسب از مجموعه های صنعتی کشور به جهت رفع نیاز های جامعه، فعالیت خود را از سال 1395با چهار راهبرد اساسی ذیل شروع نموده است:

– استراتژی کسب وکار ما: فقط کیفیت می باشد.
– نوآوری: ما کاری را که دیگران انجام میدهند به آن شیوه انجام نمی دهیم.
– مشتری: مشتری شریک تجاری ما می باشد.
– ارزان سازی: ما قادریم با نوآوری، شبکه سازی و کاهش هزینه های سربار، محصول و خدمات خود را باکیفیت جهانی و قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار دهیم

ما باور داریم

ما تیمی متشکل از افراد متخصص هستیم که، بهره‌گیری از‌‌ تکنولوژی روز رویکرد اساسی ما می‌باشد، کار تیمی را خوب می‌شناسیم و برای داشتن بهترین تیم اصول شش گانه زیر را دنبال می نماییم:
– کیفیت
– رشد
– مشتری محوری
– شفافیت
– گسترش دانش
– توجه و تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی

ما باور رسیدن به موفقیت و رشد را از طریق تولید محصولات در سطح استاندارد های جهانی دنبال می نماییم.
ما شفافیت و احترام را در ارتباطات و فعالیت‌هایمان را سرلوحه خود قرار داده تا حرکتی هماهنگ در بستری آرام، بین همه‌ی اعضاء و زیرمجموعه‌ها‌ اتفاق بیفتد.
ما تلاش می‌نماییم که سطح تکنولوژی در ایران را با نوآوری و خلاقیت بهبود بخشیم.
ما نسبت به محصولی که تولید می‌نماییم پاسخگو می‌باشیم.

۱۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۲۳ ب.ظ

موارد استفاده از شیشه های رنگ شده

از شیشه هایی که پشت آن رنگ شده در موارد مختلفی از جمله فضاهای آموزشی-بهداشتی، ساختمان های تجاری و مسکونی استفاده می گردد. و با توجه به کیفیت و طول عمر این محصول دامنه ی آن هر روز گسترده تر می شود. در حال حاضر با توجه به توسعه علم نانو و بوجود آمدن رنگ های سرامیکی در چند سال اخیر استفاده از شیشه جهت مصارف مختلف جایگزین محصولات سنتی قبل گردیده، یکی از مواردی که به آن می شود اشاره کرد استفاده از شیشه به جای وایت بردهای معمولی بنام گلسبرد و همچنین بوجود آوردن محصول جدیدی بنام بردهای رومیزی می باشد که در کشورهای توسعه یافته بشدت مورد توجه قرار گرفته است و هم اکنون این محصولات در شرکت آی تک برد بدست متخصصین داخلی و خارجی تولید و در حال توسعه می باشد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۸ ، ۱۴:۲۳
توسعه فرا دانش آیتک
پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۴ ق.ظ

فرایند ساخت و تولید وایت برد شیشه ای

وایت برد های شیشه ای که امروزه استفاده از آنها بسیار متداول شده است، در طی فرایندی خاص تولید می شوند. این تخته ها در بسیاری از مراکز و مکان های اموزشی و اداری مورد استفاده قرار می گیرند.
همچنین گلسبرد ها در رنگ بندی های مختلف برای دکوراسیون یا ابزار آموزشی استفاده می شود. 

باید گفت هر شیشه ای برای گلسبرد ها مناسب نیست. گلسبرد ها باید طی فرایند های مختلف و بر اساس اصولی خاص در کارخانه ها و کارگاه ها تولید شوند.

شیشه به دلیل جنس و ماهیتی که دارد، شکننده و منعکس کننده نور است. همچنین شفافیت شیشه باعث می شود نوشته ها روی آن کیفیت و دید خوبی نداشته باشند. به همین دلیل لازم است کار هایی روی شیشه انجام شود تا برای نوشتن و مصارف دیگر مورد استفاده قرار بگیرد.

در ابتدای کار باید شکنندگی آن برطرف شود. در بسیاری از شرکت ها از گلسبرد ها علاوه بر نوشتن برای دکوراسیون و جداسازی اتاق ها نیز استفاده می شود. به همین دلیل نیاز است جنس گلسبرد طوری باشد که در برابر ضربات سبک مقاومت کند. همچنین شیشه ها باید در برابر حرارت و ضربات دیگر نیز مقاوم باشند زیرا شیشه ها برای ساخته شدن به منظور گلسبرد باید فرایند های مختلفی را تحمل کنند در صورتی که مقاومت کافی نداشته باشند در طی ساخت می شکنند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۸ ، ۱۱:۳۴
توسعه فرا دانش آیتک
سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۳۰ ب.ظ

فرایند رنگ آمیزی پشت شیشه های تخت وایت بردها

فرایند رنگ آمیزی پشت شیشه های تخت جهت استفاده در وایت بردهای شیشه ای به شرح زیر می باشد:

1- برش کاری: پس از مشخص شدن ابعاد برای تخته وایت برد، شیشه به اندازه های مد نظر برش خورده و آماده استفاده می گردد.
2- فرایند سنگ زنی: با توجه به نوع استفاده و سلیقه مشتری لبه های برش خورده سنگ زده می شود که علاوه بر زیبایی، برندگی شیشه را نیز از بین می برد.
3- فرایند شستشو: در این فرایند شیشه ها کاملاً به صورت مکانیزه تخت شرایط خاص و کنترل شده با دستگاه های تمام اتوماتیک شستشو و سپس خش می گردند.
4- فرایند رنگ آمیزی: پس از مرحله شستشوی شیشه (وایت برد) جهت فرایند زیرسازی وارد سالن رنگ آمیزی می شود و در چندین مرحله پوشش رنگ سرامیکی بر روی آن داده شده، سپس جهت پایداری در کوره های مخصوص تا دمای 750 درجه سانتیگراد حرارت می بینند. که این فرایند علاوه بر تمپر شده شیشه (سکوریت) باعث می گردد که یک رنگ بسیار مقاوم بر روی سطح شیشه داشته باشیم و شرکت آی تک برد مفتخر است با داشتن این تکنولوژی محصولاتی در حد استانداردهای جهانی تولید نماید.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۸ ، ۱۴:۳۰
توسعه فرا دانش آیتک

افرادی وایت برد شیشه ای به رنگ آبی را انتخاب می کنند که دل دریایی، وفادار و اهل سازش و با طراوت؛ آسمان، دریا، آب. هرچه این رنگ را در خود دارد، سرشار از آرامش است و به همین دلیل آبی‌پسندان هم آدم‌های آرامی هستند؛ البته در بعضی موارد، آن‌ها از فرط آرامش به آدم‌هایی سرد شبیه می‌شوند.

محققان می‌گویند که آدم‌ها وقتی آبی می‌پوشند، فعال‌تر و خلاق‌تر می‌شوند؛ شما می‌توانید به یک آبی‌پوش اعتماد کنید و به چنین آدم متینی، نه‌تنها در کار بلکه در زندگی‌تان هم تکیه کنید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۴:۲۱
توسعه فرا دانش آیتک
سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۳ ق.ظ

معایب گلسبرد ها

همانطور که می دانید در مقاله قبلی در مورد مزایا گلسبردها توضیحاتی داده ایم می توان گفت از دیگر مزایای آن به کم جا بودن,قابلیت استفاده در همه مکانها، کیفیت و دوام طولانی و غیره اشاره کرد 

اکثرا افرادی که از وایت بردهای شیشه ای استفاده می کنند از انتخاب خود کاملا راضی هستند. ولی به هر حال هر محصولی به غیر از مزایایی که دارد، دارای معایبی هم می بادش که از معایت گلسبردها می توان به قیمت نسبتا بالا،رنگ بندی کم و شفاف بودن گلسبردها که باعث انعکاس نور می شود اشاره کرد. 

گلسبرد


جدیدترین و خاص ترین گلسبردهای آیتک  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۸ ، ۱۱:۴۳
توسعه فرا دانش آیتک
يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۵ ق.ظ

مزایای استفاده از گلسبرد های آیتک

استفاده از این نوع تخته های نوشتاری مزایای بسیاری به همراه دارد. از جمله مزایا استفاده از گلسبرد ها می توان به :

مقاومت در برابر ضربه؛ بسیاری از تخته وایت برد های معمولی در برابر ضربه مقاوم نیستند و با کوچکترین ضربه، دچار فرورفتگی می شوند. اگر دقت کنید بسیاری از تخته وایت بردهایی که در مکان های مختلف مورد استفاده هستند، فرو رفتگی دارند.

همانطور که در بالا گفته شد، جوهر ماژیک روی وایت برد شیشه ای نفوذ نمی کند. در حالی که در تخته وایت برد های معمولی بعد از چند بار استفاده لکه و اثر جوهر باقی می ماند.

شیشه وایت برد ها ضد خش هستند و این امر در کیفیت آنها بسیار تاثیر دارد. زیرا اگر خط و خش روی آنها بیوفتند جوهر به داخل شیشه نفوذ می کند.

تخته وایت برد شیشه ای


تخته وایت برد آی تک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۸ ، ۱۱:۳۵
توسعه فرا دانش آیتک
پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۲ ق.ظ

درباره گلسبرد های کشویی

 نسل جدید گلسبرد های تولید در دنیا، گلسبرد های کشویی هستند. با این نوع تخته ها می توان حداکثر استفاده را از فضاهای کوچک کرد. 

گلسبردهای کشویی برای مکان هایی که فضای کافی برای نصب تخته وایت برد ندارند بسیار مناسب است. پنل های شیشه ای روی هم نصب می شوند و شما می توانید به حالت کشویی آنها را حرکت دهید. اکثر طراحان دکوراسیون داخلی همیشه سعی می کنند از حداقل فضا های ممکن بیشترین استفاده را کنند. گلسبرد های کشویی در اصل یک سیستم سه بعدی هستند.

همچنین این محصول از دو لایه تشکیل شده اند. معمولا فاصله بین دو لایه 5 میلیمتر می باشد. لایه زیر ثابت و لایه رویی متحرک و کشویی است. در سفارش این نوع تخته ها می توان از رنگ ها مختلف استفاده نمود. طول گلسبرد ها متفاوت و بستگی به دیواری دارد که قرار است بر روی آن نصب شوند. همچنین اگر از گلسبرد های ثابت استفاده می کنید، می توان با نصب یک پنل جدید، آن را به کشویی تبدیل نمود.

در هر شرکت باید یک تخته وایت برد وجود داشته باشد. مدیر می تواند اهداف و نکات مهم را روی تخته بنویسد تا کارمندانش همیشه آنها را ببینند. گاهی اوقات ممکن است مدیر اطلاعات مهمی را روی تخته بنویسد که باید از دید مشتریان و مراجعه کنندگان محفوظ بماند اما این اطلاعات هر روز باید در دید کارمندان باشد. واضح است پاک کردن و نوشتن هر روز آنها زمان زیادی می خواهد. در این مواقع استفاده از گلسبرد های کشویی پیشنهاد می شود.


تخته وایت برد شیشه ای


وایت برد شیشه ای آیتک 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۸ ، ۱۱:۱۲
توسعه فرا دانش آیتک

کسانی  گلسبرد (وایت برد شیشه ای) به رنگ زرد را انتخاب می کنند. که افرادی پرانرژی اهل تمرکز راحت و شوخ‌ طبع؛ زرد رنگ شادی است؛ رنگی که روانشناسان توصیه می‌کنند افراد افسرده خود را با آن درمان کنند. البته این رنگ پر از هیجان و حرکت هم هست و به همین دلیل نباید اتاق کودکان بیش‌فعال را غرق در آن کرد؛ زردپوش‌ها آدم‌های خلاقی هستند؛ آن‌ها قدر زندگی را خوب می‌دانند و آدم‌های اجتماعی‌ به شمار می‌آیند.


آی تک تولید کننده انواع تخته وایت برد شیشه ای

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ تیر ۹۸ ، ۱۳:۱۱
توسعه فرا دانش آیتک
پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۸ ق.ظ

انواع وایت بردها از گذشته تا امروز

همانطور که می دانید وایت بردها از سالهای بسیار دور تولید و مورد استفاده قرار می گرفته که امروزه حالت پیشرفته تری به خود گرفته است و انواع مختلفی هم دارد:

وایت برد ملامین:  نسل های اولیه وایت برد از پوشش ملامین ساخته می شد( ملامین همراه با فیبر نوری و مقداری رزین کاغذی) که طول عمر زیادی ندارد. امروزه ساخت وایت برد با ملامین منسوخ شده است.

وایت برد های چند لایه: ابتدایی ترین وایت برد ها توسط چند لایه رنگ ساخته شده است. کارایی این نوع وایت برد ها بسیار کم بود و تخته سفید بعد از چند بار استفاده باید یک لایه رنگ سفید زده می شد.

وایت برد های آلومینیومی: بعضی از تولید کنندگان وایت برد، برای ساخت تخته سفید ها از فولاد رنگ شده یا آلومینیوم استفاده می کنند. این نوع تخته ها جنس و کیفیت بهتر و همچنین کارایی بالاتری دارند. این نوع تخته سفید ها برای چسباندن کاغذ با آهنربا نیز استفاده می شوند.

تخته وایت برد

وایت برد های پورسلین: اخیرا برای ساخت این تخته، پورسلین لعاب داده شده را روی فولادی از سرامیک و شیشه می پاشند. این نوع تخته ها ضد خش و با طول عمر بالا می باشد.

امروزه نسل شیشه ای از تخته سفید ها Glass Board گلسبرد ها ابداع شده است که برای مکان های مختلفی می توان از آنها استفاده نمود.

شما عزیزان می توانید برای خرید وایت برد های شیشه ای ضد خش که نسل جدیدی از تخته وایت برد ها هستند و اطلاع از محصولات با کارشناسان ما در شرکت توسعه فرا دانش آی تک تماس حاصل نمایید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۹۸ ، ۱۱:۲۸
توسعه فرا دانش آیتک
سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۵۹ ب.ظ

تاثیر رنگ و میزان یادگیری در وایت بردها

به گفته دانشمندان همه ما از کودکی رنگ قرمز را به عنوان علامت خطر شناخته ایم. به همین جهت می توان از رنگ قرمز برای به خاطر سپردن مسائل مهم و جزئی مانند یادگیری کلمات جدید در یک زبان خارجی و غیره استفاده کرد.
از طرفی دیگر چون رنگ آبی تداعی گر آسمان، آزادی و آرامش است، ذهن انسان را بیشتر به سمت اکتشاف سوق می دهد. به همین علت، رنگ آبی موجب خلاقیت بیشتر در ذهن می شود.

روانشناسی رنگ ها:
افرادی که از رنگ سیاه در وایت بردهای شیشه ای استفاده می کنند افرادی مقتدر، عجول در آرزوی تناسب اندام؛ سیاه رنگ قدرت و اقتدار است؛ رنگی که فرهیخته‌ها و آدم‌های محکم سراغش می‌روند؛‌ این رنگ می‌تواند نماد هوش هم باشد، پس احتمالا به همین دلیل است که اغلب لباس‌های فارغ‌التحصیلی سیاه‌رنگ هستند. اما از سوی دیگر، سیاه رنگ مرگ و عزاداری است و باید گفت که این سیاه‌پوشان مقتدر و جدی را نمی‌توان آدم‌های شادی به حساب آورد.

اسخاصی که از رنگ خاکستری در وایت بردهای شیشه ای استفاده می کنند اشخاصی فرهیخته و با کمالات با اعتماد به نفس عاشق نوستالژی، خاکستری دوست‌ها، گروه دیگری از روشنفکر‌ها هستند؛ روشنفکر‌های با اعتماد به نفسی که کمی بیشتر از دیگران در دنیای خود غرق هستند و با عقاید‌شان دست و پنجه نرم می‌کنند.آن‌ها عاشق یاد گرفتن هستند و اجازه هم نمی‌دهند که کسی به عقاید محکمشان حمله کند؛ خاکستری‌پوش‌ها همیشه کمی بیشتر از سن واقعی‌شان می‌دانند و به آن سبک زندگی می‌کنند.


تخته وایت بردهای آیتک 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۸ ، ۱۴:۵۹
توسعه فرا دانش آیتک