شرکت توسعه فرا دانش آی تک

رسیدن به موفقیت و رشد را از طریق تولید محصولات در سطح استانداردهای جهانی دنبال می نماید و نسبت به محصولی که تولید می‌نماییم پاسخگو می‌باشیم.

شرکت توسعه فرا دانش آی تک

رسیدن به موفقیت و رشد را از طریق تولید محصولات در سطح استانداردهای جهانی دنبال می نماید و نسبت به محصولی که تولید می‌نماییم پاسخگو می‌باشیم.

شرکت توسعه فرا دانش آی تک با توجه به شناخت مناسب از مجموعه های صنعتی کشور به جهت رفع نیاز های جامعه، فعالیت خود را از سال 1395با چهار راهبرد اساسی ذیل شروع نموده است:

– استراتژی کسب وکار ما: فقط کیفیت می باشد.
– نوآوری: ما کاری را که دیگران انجام میدهند به آن شیوه انجام نمی دهیم.
– مشتری: مشتری شریک تجاری ما می باشد.
– ارزان سازی: ما قادریم با نوآوری، شبکه سازی و کاهش هزینه های سربار، محصول و خدمات خود را باکیفیت جهانی و قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار دهیم

ما باور داریم

ما تیمی متشکل از افراد متخصص هستیم که، بهره‌گیری از‌‌ تکنولوژی روز رویکرد اساسی ما می‌باشد، کار تیمی را خوب می‌شناسیم و برای داشتن بهترین تیم اصول شش گانه زیر را دنبال می نماییم:
– کیفیت
– رشد
– مشتری محوری
– شفافیت
– گسترش دانش
– توجه و تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی

ما باور رسیدن به موفقیت و رشد را از طریق تولید محصولات در سطح استاندارد های جهانی دنبال می نماییم.
ما شفافیت و احترام را در ارتباطات و فعالیت‌هایمان را سرلوحه خود قرار داده تا حرکتی هماهنگ در بستری آرام، بین همه‌ی اعضاء و زیرمجموعه‌ها‌ اتفاق بیفتد.
ما تلاش می‌نماییم که سطح تکنولوژی در ایران را با نوآوری و خلاقیت بهبود بخشیم.
ما نسبت به محصولی که تولید می‌نماییم پاسخگو می‌باشیم.

تفاوت صفحه بورسیلیکات و صفحه شیشه ای بورسیلیکات بالا  در وایت برد شیشه ای به شرح زیر می باشد :
تفاوت این است که شیشه بورسیلیکات حاوی اکسید فلز قلیایی نیست.
این ماده شیشه ای (بورسیلیکات بالا) دارای خصوصیات خاصی از جمله سرعت انبساط پایین، مقاومت در برابر درجه حرارت بالا، استحکام بالا، سختی بالا، انتقال نور زیاد و پایداری شیمیایی بالا است. این ماده به طور گسترده ای در پنل های خورشیدی، شیمیایی، دارویی، منبع نور برقی، جواهرات و سایر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. عملکرد خوب آن به طور گسترده ای در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است.به خصوص در زمینه کاربردهای پنل های انرژی خورشیدی به طور گسترده تری در آلمان ، ایالات متحده و سایر کشورهای توسعه یافته، مورد توجه قرار گرفته است.
همانطور که گفته شد شیشه ها از جنس های مختلفی ساخته می شوند تا هر یک مناسب کاربردهای خاصی باشند. وایت برد های شیشه ای نیز از این امر مستثنی نیستند، جنس خاص این تخته ها باعث می شود، در مقابل ضربه و حرارت مقاوم بوده و قابلیت این را داشته باشند که در رنگ های متفاوتی تولید شوند. به دلیل جنس خاص وایت بردهای شیشه ای، رنگ جوهر به داخل آن ها نفوذ نکرده و بر عکس وایت برد های چوبی، با گذشت زمان لک نمی شوند.

استاندارد های بسیاری در ساخت وایت برد های شیشه ای لحاظ می شوند. هر یک از این استانداردها به خودی خود قابلیت خاصی را به تخته می بخشند. این استاندارد ها بین المللی بوده و در سطح جهانی شناخته شده هستند. استاندارد های تولیدی هر سال توسط ASTM منتشر می شوند. این استاندارد ها برای ساخت تمامی گلس برد ها به کار رفته می شود. این استاندارد ها شامل: استاندارد برای اندازه گیری تحریف اعوجاج نوری در شیشه های مسطح با گرما، استاندارد شیشه های فلت، استاندارد شیشه های چند لایه، استاندارد عملیات حرارتی شیشه های تخت و … می باشند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی