شرکت توسعه فرا دانش آی تک

رسیدن به موفقیت و رشد را از طریق تولید محصولات در سطح استانداردهای جهانی دنبال می نماید و نسبت به محصولی که تولید می‌نماییم پاسخگو می‌باشیم.

شرکت توسعه فرا دانش آی تک

رسیدن به موفقیت و رشد را از طریق تولید محصولات در سطح استانداردهای جهانی دنبال می نماید و نسبت به محصولی که تولید می‌نماییم پاسخگو می‌باشیم.

شرکت توسعه فرا دانش آی تک با توجه به شناخت مناسب از مجموعه های صنعتی کشور به جهت رفع نیاز های جامعه، فعالیت خود را از سال 1395با چهار راهبرد اساسی ذیل شروع نموده است:

– استراتژی کسب وکار ما: فقط کیفیت می باشد.
– نوآوری: ما کاری را که دیگران انجام میدهند به آن شیوه انجام نمی دهیم.
– مشتری: مشتری شریک تجاری ما می باشد.
– ارزان سازی: ما قادریم با نوآوری، شبکه سازی و کاهش هزینه های سربار، محصول و خدمات خود را باکیفیت جهانی و قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار دهیم

ما باور داریم

ما تیمی متشکل از افراد متخصص هستیم که، بهره‌گیری از‌‌ تکنولوژی روز رویکرد اساسی ما می‌باشد، کار تیمی را خوب می‌شناسیم و برای داشتن بهترین تیم اصول شش گانه زیر را دنبال می نماییم:
– کیفیت
– رشد
– مشتری محوری
– شفافیت
– گسترش دانش
– توجه و تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی

ما باور رسیدن به موفقیت و رشد را از طریق تولید محصولات در سطح استاندارد های جهانی دنبال می نماییم.
ما شفافیت و احترام را در ارتباطات و فعالیت‌هایمان را سرلوحه خود قرار داده تا حرکتی هماهنگ در بستری آرام، بین همه‌ی اعضاء و زیرمجموعه‌ها‌ اتفاق بیفتد.
ما تلاش می‌نماییم که سطح تکنولوژی در ایران را با نوآوری و خلاقیت بهبود بخشیم.
ما نسبت به محصولی که تولید می‌نماییم پاسخگو می‌باشیم.
چهارشنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۰، ۰۱:۵۳ ب.ظ

نکاتی که قبل از خرید گلس برد باید بدانید

تاکنون از تخته وایت برد شیشه ای استفاده کرده اید؟ یک صفحه نوشتاری ساخته شده از جنس شیشه که از قضا دارای خاصیت مغناطیسی است! این نوع از تخته وایت بردها جزء محصولات جدید و کاربردی هستند که شیشه‌ های آن شاید از سکوریت نازک باشد، اما از مقاومت بالایی برخوردارند. پس با خیالی آسوده میتوانید با ماژیک های رنگی و حتی ماژیک سفید بر روی آن بنویسید.

آیا میدانید خاصیت مغناطیسی تخته وایت برد شیشه ای از کجا تامین می شود؟ این نوع از گلس بردها از طریق مونتاژ فلز به پشت شیشه، خاصیت مغاطیسی پیدا می کنند و از طرفی مقاومت شان چندین برابر افزایش می یابد. به همین دلیل است که گلس بردها در برابر ضربه، خط و خش و حتی شکستگی دوام بیشتری دارند. پاک کردن آن بسیار ساده بوده و هیچ اثری از لک بر روی آن باقی نمی ماند.

با این تفاسیر تاکنون متوجه شده‌اید؛ خرید گلس برد تا چه اندازه کاربردی بوده و در ساخت یک فضای متفاوت تاثیرگذار است. اما آیا تنها آشنایی با وایت برد شیشه ای میتواند نیاز ما را برآورده سازد؟ قطعا خیر! شما قبل از خرید باید به نکاتی توجه داشته باشید که حتی میتواند تصمیم شما را عوض کند! در این مقاله قصد داریم به این نکات اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

جنس گلس برد

جنس گلس برد

برای اینکه بتوانید در خرید وایت برد شیشه ای عملکردی موفق از خود به جای بگذارید باید به نکات زیادی توجه کنید که جنس گلس برد یکی از مهم‌ ترین آنهاست. تخته های شیشه ای که جدیدا ساخته می‌ شوند اغلب از فرآیندی خاص میگذرند. این گلس بردها با ان رنگبندی فوق ‌العاده خود برای بکارگیری در دکوراسیون و حتی ابزاری برای آموزش بسیار کاربردی بوده و یک جایگزین مناسب برای وایت بردهای بی کیفیتی هستند که تاکنون در بازار موجود بوده است!

البته حواستان باشد، برای اینکه یک تخته وایت برد شیشه ای باکیفیت در اختیار داشته باشید؛ نمیتوان از هر شیشه ای استفاده کرد! گلس بردها باید طی فرآیندهای مختلف و براساس اصولی خاص در کارخانه ها و کارگاه ها تولید شوند! از همین رو جنس و ماهیت آنها بگونه‌ای‌ست که شکننده نبوده و نور را منعکس نمی‌کند!

بسیاری شیشه را محل مناسبی برای نوشتار نمی‌دانند اما حواستان باشد؛ ما در این مقاله درخصوص گلس بردهایی صحبت می‌کنیم که طی فرآیندهای خاص و در کارخانه‌ها تولید می‌شود. شیشه های بکار رفته در این تخته وایت بردها به خوبی در برابر حرارت و ضربات از خود مقاومت نشان می‌دهند و یک انتخاب عالی حتی به عنوان پارتیشن برای جداسازی اتاق هستند!
حال دانستید درخصوص چه شیشه ای صحبت می کنیم؟ اگر سوالی در این خصوص ذهن شما را به خود مشغول کرده میتوانید به بخش تماس با ما سایت ایتک برد سری بزنید. کارشناسان و متخصصان ما راهنمایی های کامل و دقیقی را در این زمینه در اختیار شما قرار خواهند داد.

شماره تماس : 02186016400

ابعاد تخته وایت برد شیشه ای

با اطمینان میتوان گفت؛ از جمله مهم‌ ترین مزایایی که تخته وایت بردهای شیشه ای با خود به همراه دارند، ابعاد آنهاست! درواقع این امکان برای شما مهیاست که این نوع از تخته ها را در هر ابعادی که میخواهید سفارش داده و تهیه کنید!
خوشبختانه گلس بردهای تولید شده در شرکت ایتک برد به واسطه کیفیت بالایی که دارند، در زمان ساخت به سفارش مشتری در ابعاد متفاوتی ساخته می شوند و افراد میتوانند با توجه به نیاز خود و کاربردشان، این گلس بردها را تهیه کنند.
البته در حین خرید باید توجه داشته باشید؛ بهره گیری از گلس برد در مهد کودک ها و پیش دبستانی نمیتواند گزینه مناسبی باشد. زیرا کودکان با سنین پایین در آن حضور دارند که احتمال شکستن را افزایش می‌ دهند. به جای گلس برد میتوانید از تخته وایت بردهای معمولی با ابعاد 200*100 استفاده کنید.

در مقاطع بالاتر نظیر ابتدایی و متوسط اول و دوم استفاده از تخته وایت برد شیشه ای بدون هیچ مشکلی میتواند مورد استفاده قرار گیرد. از دیگر کاربردهای تخته وایت برد شیشه ای با ابعاد متوسط و بزرگ میتوان به امکان تبدیل تخته وایت برد به پرده نمایش ویدیو پروژکتور اشاره کرد.

ابعاد تخته وایت برد شیشه ای

رنگبندی گلس برد

اگر قصد خرید وایت برد شیشه ای را در سر میپرورانید باید خبر خوشحال کننده ای را به شما بدهیم؛ اینکه میتوانید این تخته ها را در هر ابعادی که تمایل دارید به شرکت ایتک برد سفارش دهید. گلس بردها به دلیل ساخت سفارشی که دارند میتوانند در هر رنگی تولید شوند. البته توصیه ما این است که در زمان سفارش حتما به رنگ سازمانی خود توجه داشته باشید. به عنوان مثال اگر از گلس برد برای افزایش زیبایی دکوراسیون محیط خود نظیر کافه ها و رستوران ها و… استفاده می کنید، بهره گیری از رنگ های آرامش بخش بهترین گزینه‌ست.

از پرطرفدارترین رنگ های تولید شده برای وایت بردهای شیشه ای باید به رنگ سبز، قرمز، زرد و آبی اشاره کنیم.

رنگبندی گلس برد

کلام آخر

در این مقاله تا حد امکان تلاش کردیم برخی از نکاتی را که قبل از خرید گلس برد باید به آن توجه کنید، خدمت شما شرح دهیم. البته حواستان باشد قبل از تصمیم گیری حتما با افراد متخصص در این زمینه مشورت نمائید. همچنین به این نکته توجه داشته باشید؛ سفارش وایت برد شیشه ای مطابق با رنگ، جنس و ابعاد مدنظر شما میتواند هزینه های موجود را تحت تاثیر قرار دهد.
اینجاست که برقراری ارتباط با کارشناسان تیم ایتک برد ضروری می شود. کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید. راهنمایی دقیقی در این خصوص ارائه خواهند داد.

تخته وایت برد شیشه ای آی تک برد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی